Про нас

Миколаївське обласне підприємство автобусних станцій цілодобово надає послуги пасажирам і автоперевізникам за рахунок створення умов для простого доступу до послуг, комфорту і доброзичливої атмосфери.

 

Основними пріоритетами компанії є організація логістичної системи подорожей з центром в Миколаєві, забезпечення умов для підвищення лояльності мандрівників і клієнтів фірми (перевізників), організація комфортних умов для клієнтів по перебуванню на вокзалах (станціях), придбання квитків та зберігання багажу, складання оптимальних маршрутів подорожей.


Підприємство ПрАТ «НОПАС» включає в себе розгалужену мережу центрів надання послуг мандрівникам в рамках Миколаївській області і складається з 10 автостанцій та 5 автовокзалів, які мають відповідну класність обслуговування, в тому числі:

 

Автовокзали:

Миколаївський міжміський автовокзал;

Миколаївський приміський автовокзал;

Первомайський автовокзал;

Південноукраїнський автовокзал;

Вознесенський автовокзал;

 

Автостанції:

Новобузька автостанція;

Коблевська автостанція;

Доманівська автостанція;

Веселинівська автостанція;

Арбузинська автостанція;

Березанська автостанція;

Врадіївська автостанція;

Казанківська автостанція;

Кривоозерская автостанція;

Єланецька автостанція.

 

Всі центри надання послуг забезпечують інформування клієнтів, продаж проїзних документів, задоволення гігієнічних потреб клієнтів, диспетчеризацію автобусних рейсів. На автовокзалах додатково надаються послуги зберігання багажу, надання первинної медичної допомоги, надання місць відпочинку і прийому їжі.

 

В даний час підприємство реалізує наступні масштабні проекти:

системне поліпшення якості послуг, що надаються за рахунок реконструкції діючої автостанційної мережі, впровадження сучасних технологій;

впровадження системи попереднього продажу квитків за допомогою онлайн сервісу inBus.ua (є ексклюзивним партнером ПрАТ «МОПАС»);

впровадження єдиної системи диспетчеризація і продажу квитків на всіх центрах надання послуг підприємства;

організація інтерактивного спілкування з клієнтами за допомогою соціально мережі Facebook;

залучення міжнародних перевізників і відкриття додаткових міжнародних рейсів.